任嘉伦文集部分集合 Collection of Ren Jialun's Collected Works

 



















①我总有一:天会达到我渴望的顶峰!

这也许是给自己鼓励的一种方式!

















我会努力地去工作,努力到你们目瞪口呆的地步!我的将来,掌握在自己的手里,一切的选择,都是我自己的选择!

②也许我只能一个人走,不要指望有人会突然间冲出来,可能我只有一件事情做,就是回报父母吧!

③那些荣耀现在不是我的但是总有一天会是我的

④有时候,我们喜欢一个人,不但只是喜欢眼前的他,也喜欢他没有长大,美好的那部分。走自己的路,让别人说得口干舌燥。我一直在努力,不为别人,只为自己。

⑤我要让别人羡慕我的成就,让嘲笑我的人嫉妒让放弃我的人后悔

⑥我现在需要得到更多人的认可,来提高自己的信心,所以不满足现在喜欢刘维说的那句话:经过训练,谁都会成为艺人,但却只是少数成为明星,我要做的就是别人喜欢斗志的人。

⑦走自己的路,让别人去说吧!哼你们羡慕去吧:即使没有人点我,只要父母在身边,我就很满足了。我要让自己变强,变得更优秀!加油吧!即使是孤独,也要做孤独的王子!坚决不能低头,谁叫我是RGC。

⑧有些事,不会有人理解我有些事,不会有人原谅我有些事,不会有人接受我这就是RGC的世界,你们读不懂的世界,只有我一个人的世界

⑨别人在玩时,我努力。别人努力时,我努力。别人后悔时,我继续努力。这样才不后悔

⑩我还是要挤出时间,因为,我要完成我的梦想,我不想后悔。这样肯定会失去很多但我也已经习惯了。毕竟我的生活自始至终都是这样的艰苦,如果我没有倒下,我一定要往前冲,直到..

11:现在什么也不想说,只想默默的,安安静静的付出,不求回报。  只希望亲爱的你能够开开心心,记得曾经有我就好。白话的文字,不一一样的心情。

12:不管怎样,我会尽力去做,对于现在的很多事情,我很无奈,不能左右的事情也太多。

13:现在的我只能靠自己一个人了!一个人看视频,一个人寻找,一个人摸索,虽然很累,但是。。。我愿意!

14:做什么事情只要没有了信心就等于就此结束了RGC!打起精神来吧!不管现在你的身边是多么的混乱,你都要坚持抬起头看着天空,上帝在对我微笑。

15:现在我就要一个人闯荡,一个人努力!一个人慢慢地走我要放下|一切多余的想法去努力我的未来,不想些没用的,不做些没用的

16:现在,我付出的一切都是为了我自己。尽管我一个人在缓缓的走着!有许多绊脚石但是。别想阻止我!

17:这一年要好好工作,在工作的同时,还要兼顾自己的理想,还要攻韩国|语。大家起加油吧!王子正在酝酿,不久的将来,王子会归来。

18:所谓传奇,只是别人的仰望不要畏惧什么,就算不被期待,也要努力

19:只要你喜欢做的事情,在你认清了现实认清自己的前提下,如果你想走下去的话,一定要坚持地往下走,就中间不要放弃了,人就一辈子,你想做就去做吧,不想做一定会后悔的。

20:生活从来不会刻意亏欠谁,它给了你块阴影,会在不远的地方撒下阳光。

21:最应该被尊敬的是那些有梦想,一直在坚持,没有实现,反而他还没有放弃的人。大家如果真的有自己的梦想的话,定要坚持下去,如果你们累了,可以来找我,我陪你们走下去。

22:无论是演戏还是唱歌,都是一个舞台,我觉得我是一个天生属于舞台的人,所以无论是哪一一个舞台,如果需要我,我会非常开心的踏上去表演。

23:也许有天,你发觉日子特别的艰难,那可能是这次的收获将特别巨大。

嘉伦:不要因为一件作品而喜欢我,而因为后面的而放弃我 

①I always have one: the day will reach the peak of my desire!


This may be a way to encourage yourself!


I will work hard to the point where you are dumbfounded! My future is in my own hands. All choices are my own choices!


②Maybe I can only walk alone, don't expect someone to rush out suddenly, maybe I only have one thing to do, which is to give back to my parents!


③The glory is not mine now but it will be mine someday


④Sometimes, we like a person, not only like the person in front of us, but also the beautiful part of him that hasn't grown up. Go your own way and let others talk dry. I have been working hard, not for others, only for myself.


⑤I want others to envy my achievements, make those who laugh at me jealous and make those who give up me regret


⑥I now need more people’s recognition to improve my confidence, so I am not satisfied with what Liu Wei said: After training, everyone will become an artist, but only a few become stars. All I have to do is Others like fighting spirits.


⑦Go your own way and let others talk about it! Humph you envy it: Even if no one clicks on me, as long as my parents are around, I will be very satisfied. I want to make myself stronger and better! Come on! Even if I am alone, I must be a lonely prince! I must not bow my head. Who calls me RGC?


⑧There are some things, no one will understand me. Some things, no one will forgive me for some things, no one will accept me. This is the world of RGC. The world you don’t understand is the world of me alone.


⑨ When others are playing, I work hard. When others work hard, I work hard. When others regret it, I continue to work hard. So I don't regret it


⑩I still have to make time, because I want to fulfill my dream and I don't want to regret it. This will definitely lose a lot but I am used to it. After all, my life has been so hard from beginning to end. If I don’t fall, I must rush forward until...


11: Now I don't want to say anything, I just want to give quietly and quietly, without asking for anything in return. I just hope you can be happy, dear, just remember to have me. Vernacular words, different moods.


12: No matter what, I will try my best to do it. For many things now, I am very helpless, and there are too many things that I can't control.


13: Now I can only rely on myself! Watching the video by myself, searching by myself, and groping by myself, although very tired, but. . . I do!


14: As long as you don't have confidence in doing anything, it is equal to ending RGC! Get your spirits up! No matter how chaotic your side is now, you must keep raising your head and looking at the sky, God is smiling at me.


15: Now I have to go alone and work hard by myself! I walk slowly by myself and I want to let go|All the extra thoughts are going to work on my future, don’t think about the useless, don’t do the useless


16: Now, everything I pay is for myself. Although I am walking slowly alone! There are many stumbling blocks. Don't want to stop me!


17: This year, I have to work hard. While working, I have to take into account my ideals and attack Korean|Language. Come on, everyone! The prince is brewing, and the prince will return in the near future.


18: The so-called legend is just the hope of others. Don't be afraid of anything. Even if you are not expected, you must work hard.


19: As long as you like to do things, on the premise that you have a clear understanding of the reality and yourself, if you want to go on, you must go down persistently. Don't give up in the middle. People will live forever. You want to do it. Just do it, you will regret it if you don't want to do it.


20: Life never owes someone deliberately, it gives you a shadow, and it will cast sunlight not far away.


21: The ones who should be respected most are those who have dreams, have been persisting, have not realized, but he has not given up. If you really have your own dreams, you must stick to it. If you are tired, you can come to me and I will walk with you.


22: Whether it is acting or singing, it is a stage. I think I am a person who belongs to the stage by nature, so no matter which stage I am, I will be very happy to step on to perform.


23: Maybe one day, you find that the day is particularly difficult, it may be that the harvest this time will be particularly great.


Jialun: Don’t like me because of one piece of work, but give up on me because of the latter


评论